...

joi, 10 decembrie 2009

Spuneti nu trisatului!!

Azi am trecut printr-o serie de sentimente mult prea ridicata.Am trecut de la fericire la nervozitate apoi la tristete..nostalgie presarata cu melancolie,e foarte ciudat sa treci dintr-o stare in alta mai ales daca se intampla foarte repede pur si simplu nu mai sti cum sa reactionezi.Azi am luptat pentru dreptate,am "luptat" impotriva trisatului,nu suport atunci cand un om triseaza mai ales cand te triseaza pe fata, cum poti accepta asa ceva .Inca nu pot accepta ca exista persoane care pot suporta sa fie trisate,care sunt trisate pe fata si nu fac altceva decat sa inchida ochii,mi se pare josnic ,ma deranjeaza pe mine care poate nu am nici o legatura ca persoana respectiva.Ma rog !trecem peste ...
Se aproprie sarbatorile si fara zapada vreau sa spun ca nu voi simti cu aceeasi intensitate spiritul sarbatorilor:(,vreau sa ningaaaaaaaaa,vreau sa simt sarbatorile la fel cum le simteam cand eram micuta,sa simt emotiile alea, care sa recunoastem sunt foarte placute...mi-ar placea inca sa cred ca Mosul exista si sa il astept...emotiile alea nu pot fi inlocuite:( de nimeni si nimic. ;">Perioada sarbatorilor mai imi aduce aminte si de dragostea noastra care a fost odata, sa nu uitam ca de sarbatori trebuie sa fim mai buni,e o perioada in care iubim mai intens cu mai multa pasiune si intensitate,poate de aceea imi amintesc si de El,si stiu ca si El isi aminteste de mine :P




>P.S:azi l-am bagat pe Sergiu in seama :P





Va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu