...

joi, 28 ianuarie 2010

As dormi putin...as visa mult ..pentru ca si eu sunt o pApUsYkAdEcAlPa:P

Daca pentru o clipa Dumnezeu ar uita ca sunt o papusa de carpa si mi-ar darui un pic de viata,s-ar putea sa nu-i spun tot ce gandesc...dar in definitiv as gandi tot ce spun.. as dormi putin,as visa mai mult..inteleg ca pentru fiecare secunda cand inchidem ochii pierdem 60 de secunde de lumina.As merge cand ceilalti se opresc,m-as destepta cand ceilalti dorm..as asculta cand ceilalti vorbesc si ce m-as bucura de o buna inghetata de ciocolata.Daca Dumnezeu m-ar cinsti cu un crampei de viata m-as imbraca simplu si m-as arunca Pe branci la pamant,lasand descoperit nu numai corpul meu ci si sufletul. Doamne daca as avea o inima mi-as scrie ura pe gheata si as astepta sa rasara soarele.As picta un vis de Van Gogh,iar pe stele as scrie un poem de Bendetti.Un cantec al lui Serrat ar fi serenada pe care as oferi-o lumii.As stropi cu lacrimile mele trandafirii,pentru a simti durerea spinilor lor si sarutul de sange al petalelor lor. Doamne daca as avea un crampei de viata..n-as lasa sa treaca un moment fara sa spun oamenilor ca iubesc..As convinge pe fiecare femeie sau fiecare barbat ca sunt favoritii mei..si as trai indragostit de dragoste. Le-as dovedi oamenilor cat gresesc gandind ca inceteaza sa iubeasca atunci cand imbatranesc, fara sa stie ca imbatranesc numai atunci cand inceteaza sa iubeasca.. I-as darui aripi unui copil,dar l-as lasa sa invete el singur sa zboare.Pe batrani i-as invata ca moartea nu vine odata cu batranetea,ci cu uitarea.Atatea lucruri am de invatat de la voi oamenii. Am invatat ca toata lumea vrea sa iubeasca pe culmea muntelui,fara sa stie ca adevarata fericire sta in forma urcusului spre culme.Am invatat ca atunci cand un nou nascut strange cu micul lui pumn pentru prima data degetul tatalui lui,il prinde pentru totdeauna. Am invatat ca un om are dreptul sa-l priveasca pe celalalt de sus numai dupa ce l-a ajutat sa se ridice.Sunt atatea lucruri pe care am putut sa le invat de la voi...dar pana la urma nu au sa-mi foloseasca prea mult..pentru ca atunci cand ma vor aseza in acel geamantan..din nefericire voi fi ocupat cu muritul...3 evenimente importante in viata unui on:NASTEREA,VIATA SI MOARTEA..el nu simte ca se naste,sufera c a moare si uita sa traiasca..


de Gabriel Garcia Marquez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu