...

miercuri, 21 iulie 2010

Deci gata

Am fost o proasta,o cretina ,o idioata o....O DITAI VACA PROASTA.....m.am inselat singura...m.am mintit ...m.am amagit ca idioata si acum,ce fac?:!? plang.Ca o proasta,si pentru ce?pentru un NIMIC....dar gata mi.a ajuns .Am jurat si imi voi "tine" juramantul...pentru ca nu vreau sa raman aceeasi fraiera.Macar daca se merita...Dar ce mai conteaza,e bine cand te dai cu capul de sus "singur",doar pentru nu ai vrut sa deschizi ochii atunci cand altii ti.au aratat totul cu degetul...doar pentru ca ai vrut sa te convingi singur...doar pentru ca iti doreai sa simti "durerea "asta nenorocita singur...pentru ca pana la urma asta sunt ...un om simplu...singur care va ramane singur..
Si poate ca e mai bine..poate ca e mai bine sa sufar,sa plang,sa imi doresc un sfarsit mult prea curand....
Si poate ca sunt prea lasa,prea credula si prea dura apoi,cand iau lucrurile la analizat,si incep sa le exagerez si le las sa ma afecteze,sa ma doara...dar asta sunt asa simt eu totul...exagerat!!
">
P.S:Indiferenta doare bha...al drk de tare:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu