...

vineri, 7 ianuarie 2011

bullshit

Tocmai am aflat o mare porcarie,cica s.au schimbat zodiile.Adica daca pana acum,toata viata mea am fost capricorn, acum gata sa terminat,sunt mai nou sagetator lol...In plus a mai aparut o zodie noua numita Ophiuchus .
Deci mie una mi se pare o mare mare porcarie
,aceasta zodie Ophiuchus cica este zodia sarpelui:P
Vedeti si voi ce sunteti:
  • Sagetator : 17 Dec – 20 Ian
  • Capricorn : 20 Ian – 16 Feb
  • Varsator : 16 Feb – 11 Mar
  • Pesti : 11 Mar – 18 Apr
  • Berbec : 18 Apr – 13 Mai
  • Taur : 13 Mai – 21 Iun
  • Gemeni : 21 Iun – 20 Iul
  • Rac : 20 Iul – 10 Aug
  • Leu : 10 Aug – 16 Sep
  • Fecioara: 16 Sep – 30 Oct
  • Balanta : 30 Oct – 23 Noi
  • Scorpion : 23 Noi – 29 Noi
  • Ophiuchus ( o.0 ) : 29 Noi – 17 Dec
  • Sagetator : 17 Dec – 20 Ian
Astrologii au pregatit din timp predictiile pentru noul an, dar oamenii de stiinta spun ca acestea sunt de fapt gresite, deoarece stelele nu mai sunt aliniate in acelasi fel cum erau cand ne-am nascut.Cercetatorii au explicat ca semnul zodiacal cu care s-a nascut un om s-a bazat pe constelatia in care se afla Soarele la momentul respectiv.Motivul este ca Pamantul, cand se invarte in jurul axei sale, descrie un con cu varful intr-un punct fix, fenomenul fiind numit precesie.In ultimii 2.500 de ani, de cand a fost stabilit zodiacul, zodiile “s-au mutat” cu aproximativ o luna fata de soare sau stele, astfel ca oamenii nu mai sunt de aceleasi zodii. Potrivit site-ului livescience.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu