...

vineri, 4 ianuarie 2013

"Eu"


  1. EL: eu .... nu mai sunt eu de mult, "eu" e inchis bine intr-o cutiuta acolo-n mine
    EA: dc?

    EL: eu sunt doar cand vine vorba de muzica, sport si doar in cazul unei relatii serioase.

    EA: dc ??da dc ai facut asta ?
    EA: cine te-a ranit?

    EL: pt ca "eu" e tot ce am mai de pret,"eu" e prea bun, "eu" e prea sincer, "eu" place tuturor, si il vor lua ca si e un consumabil.

    EL: "eu" s-a ars tare, tare de tot odata, de mult .....nu prea ai cum sa intelegi acum ..... ce spun aici.
  2. EA: si acum iti e bine?
  3. EL: ai sa vezi... cand si treci prin viata asta cu de toate...ce conteaza?,o sa ma fac bine,o sa-mi continui sala,o sa iubesc muzica in continuare,am tot ce-mi trebuie,ce-as mai putea avea??




    Ce ai mai putea avea? Ceva ce nu vei mai putea gusta niciodata!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu