...

marți, 2 martie 2010

Un ghiocel din inima mea pentru o primavara din sufletul tau




Uite ca a venit si primavara cu pasi marunti dar siguri......am intrat in luna femeii pentru ca martie este considerata luna femeii...am primit si cadouri,fiind criza sau nu :|... dar pana la urma si un ghiocel furat din curtea vecinii sau cine stie de unde , este de apreciat mai baietii..pentru noi fiecare gest in aceasta perioada ne face sa zambim si pentru fiecare zambet primiti si voi ceva cate, un pupic.Imi amintesc cu drag de clipele fericite declansate de 1-8 martie din copilarie, cand impreuna cu invatatoarea confectionam martisoare si felicitari pentru mame....era ceva unic ...ceva facut de mana noastra poate ca de multe ori nu ne iesea ceva tocmai frumos dar mamele noastre il primeau cu zambetul pe buze si asta insemna pentru noi ca i.a placut si ca este fericita.In ziua de azi s.a cam schimbat ...defapt mai tot s.a schimbat .
Cu ocazia zilei noastre fetelor va ofer un ghiocel din inima mea pentru primavara din sufletul vostru




Pana la urma noi insine suntem cel mai frumos martisor pentru cineva ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu