...

luni, 15 februarie 2010

LOcul meu :P



























LOcul meu preferat
defapt locul unde ma simt cel mai bine este acasa,cu toti avem un loc cu un peisaj care ne-a fascinat si ne-a facut sa ne indragostim de el atat de tare incat sa dorim sa putem ramanem acolo pe veci .Mi s-a intamplat si mie ,am ramas fermecata de multe peisaje frumoase din Romania,deoarece traim intr-o tara frumoasa desi nu stim sa o apreciem, si o facem sa para din exterior urata,dar tot acasa imi place mai mult.Poate datorita evitarii senzatiei aceeia pe care o ai atunci cand intri in casa ta,camera ta dupa o vreme in care ai fost plecat.O urasc e prea ciudata si asta o face neplacuta.Daca ar fi sa aleg intr-un peisaj si camera mea as alege fara sa ma gandesc camera mea pentru totdeauna si locul cu peisajul mirific pentru o excursie de 1-2 zile.Am urmarit un documentar cu orasul Sibiul si datorita lui, Sibiul este in capul listei cu locurile care m-au fermecat,nu stiu de ce dar,Sibiul m-a fascinat,este modern si vechii in acelasi timp,interesant si dar poate deveni si plictisitor uneori,e imbinarea aceea de munte ..aer curat si un strop de poluare masiva,curat si murdar in sensul urat al cuvantului,plin de inocenta si vulgaritate.In schimb Bucurestiul ma deprima este prea murdar si prea vulgar pentru a fi capitala Romaniei,este locul unde lumea sa strans pentru a fi turma completa ,cu totii stim ca la inceputurile Bucurestiul a fost o satra de tiganii vorbesc serios e o poveste lunga iar acum vorbim despre alta.Bucurestiul a fost si probabil nu va mai fi niciodata "Micul Paris" ...ce rang inalt pentru ceea ce vedem ca este acum,in loc sa evoluam noi mergem inapoi ca racul ...e bine asa in curand poate vom ajunge la epoca de piatra macar poate asa vor disparea cutiile de metal si vom traii intr-o lumea mai curata ,desi si atunci ar polua-o cine stie cine.E greu sa gasesti in Romania un loc preferat deoarece poluarea ucide incet incet fiecare coltisor ,nu ma mir ca peste ani sa fim dominatii de puternicul ''grii'' care stapaneste Bucurestiul deoarece asta ne va ucide incet dar sigur ..stiti ca oamenii din Bucurestii sunt mai tristi ca oamenii din satele si catunele indepartate? de ce? pentru ca cei din orase isi bat joc de ei singuri ..isi sapa gropa unul altuia si cad singurii in ea .In schimb cei de la sate se cunosc reciproc si nu sunt razbunatori ,gelosii ei inca mai respecta cele "10 Porunci" care in orase parca se numesc altfel "Cele 10 lucruri ce trebuie facute" mai avem mult sau poate nu vom mai apuca sa vadem o Romanie cu care sa ne laudam din toata inima sa putem face proiecte la engleza pe tema locurilor ei mirifice..deoarece "razboiul" daca l-as putea numi asa a inceput iar noi nu vom mai rezista chiar atat de mult sa prindem vremurile din filmele secolului XXII-XXX(defapt in ultimul parca am traii secolul XXX cu sensul literei nu a cifrei.t Vorba aia :"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".l
E ceva scris acum ceva timp :P pentru un proiect la engleza :D intre timp am ajuns si pe la Sibiu :P atasez si cateva poze:P


























P.S: Fotograf DeEuTzA&PePu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu