...

duminică, 30 mai 2010

Placere regretata


Sunt momente in care simti o dorinta profunda de a simti pe cineva langa tine,de ai simti fiecare bataie a inimi,fiecare imbratisare,fiecare atingere...fiecare gura de aer furata.Dar uneori aceste momente pe atata de placute pot fi tot atat de neplacute..cand dimineata te trezesti intorci capul si observi pe cineva...un cineva care de fapt nu e doar un cineva,ci asta vrei sa crezi tu, si mintea incepe sa o ia razna sa isi puna tot felul de intrebari stupide..apar semne multe de intrebare" De ce?Nu trebuia !".Nu de ce sa intamplat, ci de ce am fost lasa si am lasat sa se intample.Se spune ca femeilor le este teama de frica,iar barbatilor de ceea ce nu cunosc.Eu nu cunosc de ce " frica", desi e cam mult spus frica, se incurca cu placerea.Placerea implica pasiune tandrete si alte ...deci de ce trebuie sa intervina frica/teama in acest peisaj ?Si apoi de ce iti bati capul atata dintr.un oarecum nimic?
Exista lucruri care desi sunt placute nu sunt bune.
Secretul succesului este să inveţi cum să foloseşti suferinţa şi plăcerea, în loc să laşi suferinţa şi plăcerea să se folosească de tine. Dacă vei reuşi să faci asfel, vei obţine controlul asupra vieţii tale.Dacă nu, viaţa va deţine controlul asupra ta. (Anthony Robbins)
Si cel mai mai deranjant e ca mi.a placut...mi.au placut imbratisarile tale,mangaierile,bataile inimi tale,gurile de aer furate,ma simt vinovata,lasa oarecum debulsolata si totusi trebuie sa recunosc, m.am lasat purtata de val,cucerita de acest vis pentru ca totul a fost doar un vis frumos,dar acum m.am trezit


P.S:Pentru ca "nu pot lasa copilariile "la o parte!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu