...

miercuri, 19 mai 2010

Prea mult fum in jur


Sau mai bine zis prea multe fumuri au in cap unii...uitandu.ma la tv m.am ingrozit..si anume:aseara ma uitam si eu ca tot omul la emisiunea Povestiri de noapte,fiind o "fana infocata" a lui Cabral....si dau peste,de fapt ma lovesc de SEXUL SIMBOL KRISTIANA,descoperit de Bursucu care este si impresarul ei,aceasta "doamna" este mai nou sufletul petrecerilor...toata lumea a intrebat.o cum de nu este imbracata in fusta scurte...si cu decolteu ...la care Doamna sex simbol a raspuns "Ca nu vrea sa isi promoveze corpul ci vocea(muzica ei)"..ma rog asta conteaza mai putin, ce m.a ingrozit pe mine a fost machiajul doamnei ...era pur si simplu grotesc...verde cu albastru...buze roz...:O:O ingrozitor ....inca nu imi dau seama de ce toata lumea promoveaza acest gen de persoane...sunt un exemplu foarte prost...nu conteaza doar sa te imbraci fara craci goi si sani la vedere..conteaza sa ai si un machiaj cat mai natural...poti sa fi tu imbracat din cap pana in picioare daca fata ta pare pictata de un copil de gradinita, al carei victima ai fost...si mai deranjat era faptul ca aceasta doamna se credea peste fetele care isi arata craci respectiv sani....ceea ce mie una mi s-a parut penibil...draga doamna macar unele dintre ele au ce arata ....prefer sa vad sute de mi de craci goi decat doamne trecute de 30 "pictate" de copii de gradinita...si care arata ca boogie man...asa ca ciocul mic pentru ca oricum tot in oala celorlalte esti.


P.S: o sa incerc sa gasesc o poza cu doamna sex simbol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu