...

luni, 27 septembrie 2010

Amestec farame de realitate cu inventii


"In acest an de gratie,doua mii si...,traiesc in trecut si numai in trecut.E atat de sensibil,uneori dureros,incat il simt prezent..refac dialoguri,convorbiri cu oameni iubiti,detestati,sau numai intalniti,aruncati in calea mea,ca o piedica. Nu sunt sigur ca reconstitui firul complicat al povestei...doctorul mi.a spus zilele trecute ca am "paramnezii":amestec farame de realitate cu inventii.Nu mai sunt stapanul memoriei mele:am inceput sa.mi pierd libertatea..... ....Sunt facut din acele resturi,din zdrentele intamplatoare a ceea ce s.a petrecut cu mine.Intr.o zi,ele se vor desface,ca si trupul meu.Printr.o minunata intamplare care se numeste prezent,zdrentele,resturile raman impreuna...... ....Poate ca ma amagesc,e vorba numai despre o iluzie,sigur chiar ca e vorba despre o iluzie"
Paramnezii,Ion Vianu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu