...

vineri, 15 octombrie 2010

Imi pare rau!

Pentru ca a trebuit sa ma dau cu capul de sus, ca sa ajung sa cred vorbele unora,si a durut...
Pentru ca am considera ca altii gresesc si eu am dreptate..
Pentru ca uneori sunt atat de incapatanata, incat nici eu nu ma pot convinge ca ceea ce fac nu este corect...
Pentru ca nu am stiut sa apreciez pe cine trebuia...
Pentru ca i.am lasat pe unii sa isi bata joc..
Pentru ca am trecut prea multe cu vederea...
Pentru ca am considerat ca altii au gresit..dar defapt eu am gresit prima..
Pentru toate lacrimile voastre..dar mai ales pentru ale mele
Pentru ca voi stiti s iertati,eu nu..
Pentru ca eu va accept toate kkt.urile,iar voi nu..
Pentru ca eu stiu sa inchid ochii,voi stiti sa.mi scoateti
Pentru ca eu sunt eu si nu pot fi ca voi..
Pentru ca eu ma sterg si voi continuati "sa scuipati"
Pentru ca am intors de prea multe ori si celalalt obraz
Pentru parti din trecut...dar care uneori tind sa se lege de prezent
Pentru tine,te.am lasat in trecut si acolo vei ramane,crede.ma!
Pentru fiecare minut pe care l.am pierdut gandindu.ma la tine..
Pentru fiecare vis legat de tine..
Pentru fiecare lucru care imi aminteste de tine ..
Pentru amintirile urate..care m.au urmarit o perioada
Pentru toate visele frumoase
Pentru prea multa imaginatie pe care o am si pe care am folosit.o: pentru..despre sau cu tine
Pentru ca odata am crezut ca intunericul ma poate proteja,ma poate ascunde
Pentru ca am platit atatea momente de fericire prea scump
Pentru ca unoeri ceea ce nu e corect, apare ca fiind corect
Pentru turma care isi urmeaza ciobanul :))
Pentru unii dintre voi,de care sincer imi este chiar mila,sincer!
Pentru tot ce a fost dar nu va mai fi .
Pentru mine...dar mai ales pentru voi

Un comentariu:

  1. nu trebuie sa-ti para rau de ceea ce a fost frumos pana acum in viata ta ;) mi-a spus mie cineva... si nici pentru ceilalti nu trebuie sa-ti para rau...fiecare isi traieste viata asa cum vrea chiar daca tie nu-ti place

    "Pentru tine,te.am lasat in trecut si acolo vei ramane,crede.ma!" never say never ;)

    melodia...noroc cu mine :P
    draguta oricum poastarea ;)

    RăspundețiȘtergere