...

vineri, 17 decembrie 2010

Fly babe...

"Te rog spune'mi ca de data asta va fi diferit.
Spune'mi ca, ca si mine, in seara aceea ai simtit ceva mai mult. Pentru ca pentru mine asa e, nu era ceva doar asa. Eram eu si tu ce deveneam un Noi. Te rog da'mi o siguranta, fa'ma sa inteleg ca nu eram una dintre multele. Tu nu iti poti imagina ceea ce ti'as putea da eu. Alege'ma, iubeste'ma pe mine."

">

Ps:A nu se interpreta nimic,e ceva ce ar trebui sa se afle intr.o postare mai veche,dar o las aici.(clar mha?).

It's your night now you can't stay
find your wings and fly away
be yourself and don't forget
i'm always gonna be your friend
take a chance just take that shot
evrything is gonna be alrïght
look at you now you got
you got the strenght to flyyyyyyyyy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu