...

miercuri, 8 decembrie 2010

Vreau totul inapoi :|

Am implinit un anisor de cand sunt pe blogosfera :P.
Am recitit din postarile trecute...am zambit si am trecut mai departe...
...s.au schimbat cateva lucruri...
multe nu mai sunt cum erau anu' trecut pe vremea asta...
...acum nu mai iubesc la fel de intens
...acum va duc dorul mai mult...
acum,desi lucrurile ar fi trebuit sa decurga mult mai usor.... parca sunt din ce in ce mai greu de obtinut
...of la naiba vreau totul inapoi...
...va vreau pe voi :X...sa fugim departe doar noi...

3 comentarii:

  1. Bun venit in club. Nu e sanatos sa-mi doresc ce-mi doresc, dar o fac. Multi ani in continuare!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :) nu e bine ca lucrurile nu mai sunt la fel, dar nici daca ar fi fost la fel nu ar fi fost bine ;)

    la multi ani pe blogosfera:)

    http://dedelicious.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere