...

luni, 21 octombrie 2013

Dezbracati…atingerile, soaptele, sssstttttttt



Nu am de ce sa fiu spionul tau. Daca alegi sa minti, te minti in primul rand pe tine. Nu vad de ce nu mi-ai spune direct: vreau sa traiesc asta. Ce as putea eu sa-ti fac? Sa te opresc? Cum? Daca vrei cu adevarat sa traiesti ceva, traiesti si peste mine, si peste ceea ce te-as ruga eu. Daca vrei sa te opresti, o faci tot pentru ca vrei tu, pentru ca alegi sa nu ma ranesti, sa nu aduci intre noi o durere meschina, inevitabila, umana si pentru ca voiajul nostru este mai puternic decat satisfactia unei croaziere temporare.

Miros a tine. Ma tavalesc cu tine in somn. Ma culc. Uneori uit sa te mangai, sa te privesc, sa te admir. Ma obisnuiesc cu tine si nu te mai vad. Uit ca oricand pot sa nu te mai am. Acum esti aici. Daca nu ai mai fi cu adevarat, as realiza cat de mult timp am pierdut nepretuindu-te. Rezistam cat suntem angajati, cat pumnul sta strans si ne cuprinde.Cand il deschidem, incepem usor sa ne scurgem, sa nu mai fim.

Decat sa iti spun “te iubesc”, aleg sa iti arat asta.

Mi-e dor sa facem dragoste! Mi-e dor sa ne dorim. Prin parcari, pe strazi, prin baruri, pe varf de munte sub cerul liber, in padure printre maracini, noroi si zapada, in fan sau pe plaja de nudisti, la cinematograf, la teatru, oriunde ne vine, cu accesorii, cu legume, cu fructe, imbracati, dezbracati…atingerile, soaptele, sssstttttttt. Uneori uitam toate astea si trebuie sa ni le reamintim. Esti in toate celulele mele. Imposibil sa ma desprind, oricat am incercat. Esti in toata respiratia mea. Si nu gasesc niciun sens in afara de tine. Imi apari in tot ceea ce incerc sa fiu, completezi fiecare gand, fiecare sentiment, imi domini toate senzatiile. Te-am testat. Te-am spart in mii de bucati si te-ai refacut fara sa lasi nicio crapatura. Iubirea lipeste bine.


http://www.youtube.com/watch?v=j4-Gt6dUVj0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu