...

miercuri, 18 decembrie 2013

Another winter

Ma aflu din nou aici, în fata unei pagini albe care așteaptă sa îmi aștern gândurile, întâlnesc aceeași greutate ca ultima oara când am încercat sa scriu.. de ce?!.. De ce mi.am lăsat iar sufletul într.un loc pustiit? De ce l.am dăruit iar tristetei, credeam ca m.am vindecat, dar se pare ca m.am întors de unde am plecat,m.am învârtit în cerc . Ma închid iar în mine, știu ca nu e bine, știu ca tu nu înțelegi tot ce se întâmplă cu mine, dar ma întreb oare știe cineva, îl rog sa îmi explice și mie. Nu ai nevoie de mine și nici eu de tine, avem o viata mult mai liniștită separat, și suntem amândoi conștienți de asta, dar eu aveam nevoie de tine în acest moment.. de aceea am "dispărut".. pt ca tu nu poți fi lângă mine când am atata nevoie de tine.
Mai bine sa suferim acum..că doare mai puțin. 

P. S . : Dacă ai înțeles o mica parte din mine, vei știi că aici găsești răspunsul la fuga mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu