...

joi, 3 iunie 2010

POT SI FARA TINE,TE VOI UITA...


Am fost luata prin surprindere,te-ai bagat pe sub pielea mea cum ai stiut tu mai bine si eu nu mi.am dat seama,te.am lasat...si poate ca nici tu nu ti.ai dat ...
si doare...iubirea neimpartasita doare...as vrea sa pot striga cu toata fiinta mea ca sunt indragostita de tine...dar nu pot imi e rusine ca mi.am permis sa ma indragostesc de tine.Ahh si nu as vrea sa stii dar tanjesc dupa buzele tale,dupa imbratisari,dupa atingeri, dupa tot ce insemni tu.Tanjesc dupa dragostea ta.Ma doare ca nu ma pot controla si zilnic imi repet:" POT SI FARA TINE,TE VOI UITA,sper sa reusesc sa o pot face,chiar sper cu aceeasi ardoare cu care te doresc




">

M-am saturat atat de tare sa stau aici...
Deprimata de toate...temerile mele copilaresti...
Daca ar trebui sa pleci,
Imi doresc doar sa pleci
Pentru ca prezenta ta inca dureaza in mine
Si nu vrea sa ma lase in pace
"Problema e ca il iubesc pentru tot, defecte incluse.
Iubesc liniile ce apar in partile laterale ale gurii cand zambeste, iubesc ochii lui, parfumul lui, patratelele lui si acel caracter ciudat pe care il are. Il iubesc desi nu as vrea. Doamne, cat mi'ar placea sa reusesc sa il urasc macar putin."

2 comentarii:

  1. Poti mai multe decat crezi, inima ta e in doliu.. se vede si dupa felul in care scri, genul sentimetal, dureros si detaliat, dar si pagina ta este in asa zisul "doliu"..
    Ai avut o parte mai grea.. un capitol mai trist, si ai ales sa il transpui in acest fel.. felicitari.. imi aduci aminte de mine acum un an, un an pe care in prima faza l-am urat.. dar daca stai bina sa te gandesti ai invatat atatea lucruri alturi de acea persoana, bune si rele, cred ca ar trebui sa zambesti pentru acele momente care nu o sa le poti sterge niciodata...
    Copilul din tine nu este trist.. lasa'l sa isi scoata capul p fereastra si sa se bucure de ce are.. da'i drumul la mana si lasa'l sa fuga pe plaja, in mare..
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :)multumesc frumos de sfaturi...voi incerca sa il eliberez din tot "intunericul asta "

    RăspundețiȘtergere