...

marți, 29 iunie 2010

Si daca sufar ce...



Ce daca sufar, oamenii care sufera sunt frumosi ...sunt umani.Daca nu ma intelegi,nici nu incerca sa o faci,continua sa traiesti in lumea ta perfecta...

Of uneori nebunia care te inconjoara te da peste cap in asa fel incat nu mai poti face fata stresului,nu te mai poti concentra,nu mai gandesti.Te simti cumva pierdut,undeva...uitat,alergi prin necunoscut aiurea,fara nici un scop,fara nici un ...ideal,doar tu cu tine.Derutat,confuz,nu vei stii ce este cu tine,te simti aiurea rau,cedezi in fata necunoscutelor,care odata iti erau taramuri dragi.Cedezi,te simti slab,las.Simti ca timpul trece intr.un hal care te scarbeste.Iti doresti o lume noua,vei fi incercat de dorinta de evadare,de inlaturare a acestei starii..dar e greu..complicat..dificil.
Ma uit in jur..oare si eu sunt ca ei ?Oare o scuza penibila gasita undeva in uitare va fi iertarea mea?Sau poate iertarea trebuie sa mi.o acord singura,poate nu e nevoie de restul,de cei din jur.In lumea mea totul e mai diferit..voi vedeti doar pomii verzi...iarba verde...ignorand restul.Au fost momente in care am evadat si eu din lumea mea,din pacate au fost scurte,dar acum ma simt din ce in ce mai legata de LUMEA MEA.Ca si atunci cand evadezi dintr.o inchisoare esti urmarit,si prins in cele din urma,iar apoi primesti o pedeapsa in urma evadarii,alti anii de chin,de puscarie infernala...Sunt dusa mi s.a mai spus :)..des ,devin usor atasata de acest compliment...al naibi compliment.

Un comentariu:

  1. o sa comentez mai tarziu...voiam sa stii ca l-am citit :) si ca DACA NU TE TREZESTI IN PZM MAI REPEDE te omor din bataie !!!
    T I PEPU!

    RăspundețiȘtergere