...

vineri, 14 martie 2014

Nu te pot uita!

Desi ar trebui sa te faca sa te simti bine cand cineva drag este fericit,doare ca dracu cand persoana pe care o iubesti,e cu altcineva,iar eu simt cum chestia asta ma ucide incet..incet.
Ce naiba a fost in capul meu,cum am putut sa te pierd?Cum naibi am ajuns aici?!?!
Astazi mi.ai spus ca nu mai simti nimic pentru mine,a fost ca si cum mi.ar fi picat cerul in cap,si din momentul ala doar asta imi rasuna in minte,off...imi pare atat de rau,nici nu iti imaginezi.
Imi pare rau ca nu ti.am aratat ce insemni tu pentru mine,imi pare rau ca nu ti.am aratat cat de important esti pentru mine,nici eu nu eram constienta de lucurile astea,iar acum simt cum ma"usuc" usor  usor,cum cu fiecare lacrima ,sufletul meu devine tot mai amar si negru,pentru ca toate iubirea din el...este degeaba.
Te iubesc,nici nu iti imaginezi cat de mult te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu