...

vineri, 21 martie 2014

I act like i don t care,I pretend like I don t even see,but the truth is I still care of you!

Am fost tentata de multe ori sa-ti scriu.In nopti bantuite de luna si dor,mi-au curs prin minte scrisori lungi,cuvinte de dragoste,fraze disperate.Te-am iubit cumplit,te-am iubit cu fiecare secunda,cu fiecare vis,cu fiecare gura de aer.Ce pacat ca neincrederea ta,ezitarile tale,jumatatile tale de masura(dar si iubirea mea desantata si mereu dezamagita) au surpat in mine orice dorinta de a mai astepta!Sfarsitul a venit incet,dar irevocabil.Iubirea mea s-a prabusit de sute de ori,dar am avut puterea,ai avut indemanarea sa n-o lasi sa moara.Acum chiar s-a sfarsit.Am batut cu umilinta,la portile inimii tale.Am stat cu mana intinsa asteptandu-ti iubirea,decizia,privirea,atingerea.De prea mult timp......N-as fi avut niciodata puterea sa-ti spun ca nu pot sa te vad.Pentru tine am putut orice.Niciodata nu ti-as fi cerut si nu ti-am cerut sa amanam,sa anulam o intalnire,o imbratisare.Tu ai fost prioritatea mea.Rostul meu divin.Nordul meu.Lumina mea.Trebuie sa-mi vad de drumul meu.Trebuie sa am puterea sa fiu singura.Dar nu singura,asteptand, penibila,mila ta,ci singura,libera,puternica.Ca sa pot sa-mi gasesc pe cineva care sa vrea sa-mi fie alaturi clipa de clipa.
Am vrut totul,te-am vrut cu totul si pentru totdeauna.Mi-ai oferit firimituri de la mesele tale festive si promisiuni pe termen nedrept de scurt.Nici macar pe acelea nu le-ai respectat...Mereu s-a ivit ceva mai bun,mai amuzant de facut.
Te voi lua cu mine in ultimul vis,imi voi aduce aminte de tine dincolo de moarte,altcandva,altundeva.Pana atunci insa,am sa te uit de tot.
Jur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu