...

joi, 27 martie 2014

Nu cred in miracole.Şi credeam că o să ţină, Da' viaţa asta n-a ştiut să se abţină.

"  Te întrebi ce mai fac? Află că mă descurc binișor. Mă descurc chiar bine, de fapt, pentru o persoană care are inima făcută în sute de bucăți. Încep să mă gândesc la tine din ce în ce mai rar, iar când o fac nu mă gândesc nici cu dragostea mare de la început, dar nici cu furia pe care o aveam ; încep să mă gândesc la tine cu o resemnare impusă. Tu ai fost, eu sunt, noi nu vom mai fi. Știi? În fraza asta s-ar putea rezuma totul. Desigur, nu am de gând să te mint, sunt nopți în care îmi doresc nespus să fii alături de mine și mă trezesc speriată știind că miracolul de-a mă trezi și a te găsi lângă mine este imposibil. Nu cred în miracole. Am crezut în iubirea noastră și m-am înșelat.  "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu