...

joi, 27 martie 2014

Ne.am pierdut.

"  La început, mi-am dorit o poveste frumoasă, diferită. Am avut-o. Pe parcurs mi-am dorit ca lucrurile să nu se schimbe. O vreme a fost perfect. Și apoi, în nu știu care moment noi ne-am pierdut. M-am rugat în fiecare seară să redevenim ce am fost. Dar am înțeles că trecutul este trecut și nu mai poate fi reînviat. Eu am redevenit cea de dinainte să te cunosc, tu te-ai blocat în prezent iubind amintirea a ceea ce eram când eram a ta. Am înțeles, din despărțirea noastră, că lucrurile nu se termină niciodată așa cum am vrea. Acum mă rog pentru un sfârșit echitabil, demn de marea iubire care ne-a legat. Dar nu-l văd apropiindu-se și mă tem că oricum nu va veni.  "

It's all ending
I gotta stop pretending who we are... 
You and me
I can see us dying... are we? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu